Kupac nekretnine već u provoj minuti formira odluku o tome sviđa li mu se vaš stan ili kuća zato se potrudite da prvi dojam vaše nekretnine bude što bolji. Uz nekoliko ključnih izmjena vaša nekretnina može postići maksimalan efekat.
Ono što većina kupaca traži zapravo je lako predvidivo i jednostavno. Kupci žele puno svjetla, dobar raspored i gotovo uvijek će ih osvojiti prostor koji je uređen tako da izgleda moderno i u trendu. Ukoliko pri prodaji nekretnine ona sadrži elemente koji su u trendu, to povisuje vrijednost nekretnine, a često takve prilagodbe ne moraju biti niti skupe. Investirajte u detalje koji će vašoj nekretnini dati prozračnost i promijeniti izgled i stil uređenja.
Instalacija novih lustera ili svjetiljki dekorativne rasvjete pa čak i mijenjanje zastarjelih i razbijenih prekidača za svjetlo i utičnica za struju mogu znatno promijeniti dojam. Najčešće su to detalji o kojima se ne razmišlja prilikom prodaje nekretnine, budući da se usmjerava na druge stvari koje smatramo važnijima u procesu prodaje.
Isto vrijedi za sitna oštećenja koja se mogu popraviti na stolariji i sličnim vidljivim mjestima, mijenjanje kvaka, čišćenje fuga između pločica u kupaonici, osvježavanje zidova itd.
Kupaonica i kuhinja ostavljaju najveći dojam. Svijetle i bijele kuhinje su u trendu, a mnogi dizajneri nekretnina i agenti za nekretnine ističu da se takve kuhinje i kupaonice prodaju po značajno većim cijenama.
Riješite se suvišnog namještaja, jer u pretrpanom stanu kupac će dobiti dojam da ima manje kvadrata od stvarnog stana. Izbacite nepotrebne komode, teške komade namještaja, tepihe i slično.
Proučite konkurenciju i neka vaša nekretnina bude drugačija od onog što se nudi na tržištu. Ukoliko se uspijete istaknuti pola posla ste već završili.